mandag den 25. april 2011

Tag dig dog sammen...

Det har jeg sagt til mig selv de sidste to timer.
Men det bli'r ligesom ikke til noget.

I morgen tidlig kl. 8.15 skal Lærke og jeg indfinde os på øre-næse-hals-afd. på Slagelse sygehus.
Ca. Kl. 9 skal hun have fjernet mandler og polypper.

Jeg har ikke pakket en skid, jeg har ikke smurt Lucas' madpakke eller noget som helst.

Selvom det bliver fantastisk at få det overstået, så KAN jeg bare ikke tage mig sammen til at få gjort de skide få ting!

Det er bare for meget er det!!!

Så jeg har lovet mig selv, at lige efter at have trykket indlægget her ud i blog'sfæren, SÅ rejser jeg mig, det gør jeg, jeg LOVER det!

Det har været en super fin dag, men en meget, meget lang dag.
Henrik kørte på arbejde kl. 6 i morges, og vendte først hjem igen 17.30

Ungerne har været super søde.
Lucas og Lærke har faktisk leget rigtig godt sammen langt det meste af tiden. De har spist sammen i haven, de hjalp hinanden med at sætte børnemøbler op midt på græsplænen.

Lucas hentede først drikkelse til dem, og så små skåle med havregryn og mælk, tre skåle var der på hans lille bakke, de havde nemlig taget Lærkes babydukke med til bords i dukke-højstolen, og den skulle naturligvis også bespises...

Har taget de herligste billeder, men de befinder sig stadig i telefonens indre, så det må vente.

Vi vender formentlig hjem onsdag, jeg har fyldt køleskab og fryser med mange slags is, koldskål (som stavekontrollen insisterer på at lave om til kolde ål, hvor gustent...) kakomælk og youghurt, jeg satser på at prinsessens hals vil elske det!

Nu må jeg vist også hellere få lettet sugekoppen, det bliver en lang dag i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar