onsdag den 20. april 2011

Dum, dummere...

I dag skulle jeg ringe ud på øre-næse-hals-afdelingen på Slagelse sygehus, og få den nøjagtige tid for, hvornår vi skal ankomme med Lærke på tirsdag.

Jeg ringede kl.12, enormt stolt over at have husket det.
Venlig dame fortæller, at det kan de sandelig ikke oplyse noget om, før kl. 13!

Godt så, for at være på den sikre side, satte jeg alarmen i tlf. til at ringe kl. 13 - det gjorde den også, men i samme sekund lød der skrig, råb og tænders gnidsel fra haven, hvor ungerne var ved at bade hinanden i sand,(det blev aldrig rigtig helt klart for mig, hvem der startede hvad, det eneste faktum er, at da Henrik gjorde Lærke soveklar mange timer senere, havde hun stadig sand i numsen...)

Men det krævede min øjeblikkelige tilstedeværelse.

Tlf. røg på hylden og jeg fløj ud i haven.

Det er så først lige nu, jeg kommer i tanke om, at kl. er temmelig meget mere end 13.

Nå, jeg håber sørme der er nogen derude i morgen, som kan give mig tidspunktet.
Fandens også!

Kan man mon påberåbe sig ammehjerne flere måneder efter amningen er ophørt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar