onsdag den 6. april 2011

Jeg bli'r sgu lidt træt af...

Syge børn.
Igen og igen og igen og...

Lærke har været syg siden torsdag aften og er kun måske og muligvis klar til i morgen. Hun virker frisk nok nu, men snotter stadig en del. Hun har haft mellemørebetændelse og har hostet for vildt. Begge dele er vist overstået.

Jeg skulle have været på visit hos moster og Arne, der jo har olderne boende. Lærke skulle bare have været med og have hygget sig, og Linus også selvfølgelig.

Så var det lige jeg kastede et blik på Louises SAT-monitor inden jeg gik ind til hende kl. lort i morges, for at tage hende op og få hende skoleklar.
Pulsen stod på 131 - så jeg vidste allerede inden jeg så hende, at hun havde feber...
Ganske rigtigt, 38.6 - det er jo også en slags tidligt om morgenen -:(

Så den hyggelige dag i Mogenstrup måtte desværre aflyses, øv!!!

Jeg er super træt af syge børn - punktum.
Dog vil jeg sige at der jo kun er en ting der er værre en syge børn, og det er hvis man selv er syg samtidig.
Jeg har derfor sendt utallige bønner afsted til det høje, og bedt om at jeg går fri...

I weekenden kommer onkel Kim herned. Han skal hjælpe Henrik med at få gjort haven forårsklar, sat have møblerne op, sat trampolinen op og så bare generelt have ryddet op gjort fint.
Bliver sgu dejligt!

Det er nok et halvt år siden trampolinen blev taget ned, Lærke elsker den, men kommenterede det slet ikke dengang.
Så pludselig stod hun for to dage siden, med snuden trykket flad mod ruden til haven, og græd over at trampolinen manglede...bare for meget!

Mandag skal vi på Slagelse sygehus med hende til nogle forundersøgelser, så kommer der forhåbentlig en rimelig hurtig tid så hun kan få fjernet mandler og polypper. Håber de vil lægge nye dræn samtidig, det ene er drattet ud for længst, og det andet er på vej ud, og siden hun bliver ved med at få mellemørebetændelse, må det være det eneste rigtige...

Ellers går det faktisk temmelig fint, der er sgu nok at se til, men alderen har bare gjort så meget for Linus, som er blevet så sød og glad det meste af tiden, super dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar