torsdag den 7. april 2011

Cupcakes...

Til jul fik jeg en gave, jeg slet ikke vidste jeg ønskede mig - men som jeg blev vildt glad for; Muffinsforme (sådan nogle metal-nogen med 12 huller, hvor man sætter de små papirforme ned.) et stativ så de kan blive fiiiint opstillet, og to sjove bøger med opskrifter på både muffins og cupcakes...

Forrige weekend skulle vi så prøve - ungerne og jeg.
Jeg har opstøvet en skøn blog, http://www.sarahskager.dk/ med mange lækre opskrifter - Sarah der ejer bloggen har en aversion mod tørre kager (hvilket muffins og cupcakes jo nemt kan blive) så det var med sindsro, vi afprøvede hendes opskrift på chokolade-cupcakes med frosting på toppen...

GUF, de var gode... bløde, svampede, lækre, og MEGET chokolade-søde...:-)

Da vi gik i seng om aftenen var der ikke flere tilbage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar