søndag den 17. april 2011

Sådan her...

Ser bordet i bryggerset ud;

Det er en 100% kronisk og uhelbredelig tilstand.

I morges var bunken af en højde, der kunne matche Mount Everest.
Så fik jeg gjort kål på den, for blot 30 minutter senere at kunne levere den på billedet viste bunke, direkte fra tumbleren...

Tumbleren kører med en ny omgang, der er hængt en maskinfuld ud i solen og vaskemaskinen kører på ny - den er rødglødende...

Dengang vi talte om barn nummer 4 - da var tankerne og overvejelserne en smule anderledes, end man skulle tro - vi tænkte ikke over plads i bilen (for med Louises kæmpe-drøn af en handicapbil/minibus, var det ikke det store issue) vi "glemte" - belejligt nok - at vi ville mangle et værelse - vi overvejede ikke, om der var kærlighed nok, for det VAR der (ER der), økonomien fik ikke så meget som et eneste blik - for lysten var der, for os begge - det ENESTE jeg tænkte seriøst over, var om jeg virkelig magtede at få endnu mere vasketøj :-)

Nå, men bjerget på bryggersbordet er virkelig nitten at se på, når nu hoveddøren er en meter ved siden af, så det er det første man ser, når døren åbnes...

Jeg har fået den fremragende idé, at lave det gamle badeværelse (som vi aldrig bader i) om til vaskerum... Så toilettet og håndvasken stadig bevares (med en husstand på 6, så er det sgu nødvendigt med to toiletter...) men så den opmurede brusekabine fjernes, og vaskemaskine + tumbler kan komme derud, med et bord ovenpå.

Henrik syntes heldigvis det er en strålende idé, så når vi får tid (= råd), så skal det laves.

Jeg glæder mig.

Indtil da er der ingen anden udvej, end at bekæmpe bjerget på bordet - som på mystisk vis altid efterlader mindst 27 enlige sokker. -

I det mindste er det rent...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar