mandag den 6. august 2012

Ud i det blå...

Vi nød søndagens fredelige varme i går.
Da Linus havde sovet til middag, pakkede vi ungerne i bilen og kørte afsted.
Målet var havnen i Karrebæksminde, her ligger Pandekagehuset, hvor man, udover fremragende pandekager med fyld, også kan få de lækreste is.



Vi lod klapvognen blive hjemme, og tog i stedet "giraffen" med til Linus, jeg har købt den hos Uniqekids, som dog har ferielukket nu, hvorfor jeg ikke kan linke til siden (underligt, og rigtig dumt af dem...) den er lidt billigere hos dem, men jeg kan da linke, så man kan se den hos en anden netbutik


Jeg købte den for tre uger siden, fordi jeg vidste, at jeg skulle have mindst en uge alene med alle fire unger, og giraffen med indbygget gå sele (man holder i halen -:)) ville muliggøre gåture, selv med Louise i kørestolen.
Linus ELSKER den, han krammer den, kysser den og er bare helt vildt med den.
Han kommer ofte med den, og vil have den på, således også i morges, og så må vi ikke tage den af igen, han rendte rundt med den i næsten tre timer i formiddag, mens han legede rundt. (Den er let som en fjer, så jeg tror næsten han glemmer at han har den på.)



Det dejlige ved det er jo så, at han gladeligt nappede den på ryggen, da vi nåede frem til havnen.


Vi gik, med vores is i hånden, ned langs stranden, og ud på de nye bådbroer.
Det var en virkelig lang gåtur, og Linus, han gik, og gik og gik... Vi var vildt imponerede, og han nød tydeligvis den frihed det gav, at han kunne gå langs vandkanten.

Det var først, da vi var måske 100 meter fra bilen, at de små ben blev trætte, og han rakte armene op.
Henrik tog ham på skuldrene, og så kunne jeg ellers gå bagved og skyde de skønneste billeder af manden og vores tre yngste børn...








Vi afsluttede som værdige kandidater til titlen som "familien-ikke-så-kernesund", og væltede McDonalds på vej hjem.
Det må man godt en gang imellem...-:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar