tirsdag den 28. august 2012

Hjemme igen...

Sikke en vidunderlig Prag-tur vi har haft.
(Min iPad har ikke 3G og man kan ikke bruge iPhone som hot spot via wifi, derfor ingen bloggeri mens vi var der.)

Det har været gennemført fantastisk, bare os to. Vi har gået kilometer efter kilometer med hinanden i hånden.


Spist skønne middage, nydt udsigten, været på sejltur og ja, det burde alle småbørnsforældre unde sig selv en gang hver eller hver andet år.




Det var gået forrygende herhjemme, med ungerne. Vi fik søde og sjove SMS'er dagligt, om hvor dejligt de havde det, og hvor søde og nemme de var.
Allerede lørdag lød SMS'en at børnene var så søde, at det gjorde de gerne en anden gang, også mere end tre overnatninger.

Vi besluttede mens vi var der, at næste tur skal gå til New York. Ingen af os har været der, og det er en kæmpe drøm. Det skal så være med 4 eller 5 overnatninger i stedet for 3 som denne gang, når nu turen er så lang.


Det er ikke sikkert vi har råd allerede om et år, men så om halvandet eller to år. Forventningens glæde hiver allerede i mig...-;)








Flyveturen taler vi overhovedet ikke om...
For det var IKKE mig der tudede af angst da flyede lettede fra Kastrup...



Meeeen, på hjemturen var der ingen tårer.
Jeg er så skide bange når den letter og lander, men under selve turen hjem, mens vi bare fløj ligeud, da sov jeg, så helt galt var det ikke, og stadig, det skal ikke have lov til at hindre vores fremtidige rejser...









Ingen kommentarer:

Send en kommentar