torsdag den 9. august 2012

Her er Per, Postmand Per...

Åhhhhh, i dag fik jeg min, med længsel ventede, pakke.
Har stor shoppet hos min Hollandske pusher


For tre uger siden ghost-shoppede jeg for sjov en aften. Moster shoppede med, fra hver vores iPad knaldede vi alt hvad hjertet kunne begære ned i indkøbskurven.


Naturligvis købte vi det ikke.


Men nu er det sådan, at tingene ikke hopper op af sig selv, fra den indkøbskurv. Næh, de bliver skam pænt liggende, til man selv fjerner dem.

(Eller, endnu bedre, køber dem...)



Henrik har længe talt om at han er træt af sin IPhone, og drømte om den nye Samsung Galaxy S3.
Jeg syntes det var totalt galimatias, når nu hans telefon kun er halvandet år gammel.
Meddelte ham, at hvis han virkelig gjorde alvor af det, skulle han ikke forvente, at jeg ville holde mig tilbage.



Pludselig i torsdags, da vi var i byen, så skulle det bare være, og vupti, havde han Samsung med hjem.

Ikke så snart var vi inde af døren, før mor her fes hen til ipaden, fandt Hollandsk side frem og trykkede køb...


Gys...

Det blev rigtig, rigtig, rigtig dyrt.
Og omvendt, så kan man ikke engang købe en Samsung for de penge det blev.


Desuden kan jeg have mine ting resten af livet, hvor Henrik med garanti skifter telefon indenfor et par år.



Jeg syntes klart, jeg er den med det bedste fremtidsperspektiv herhjemme, i hvert fald når det kommer til vigtige økonomiske investeringer. -;)



Because I'm worth it...





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar