tirsdag den 14. august 2012

Enden er nær...

Eller måske nærmere begyndelsen.

Mit (vores) krea-rum er snart færdigt.


Det eneste der mangler, sådan lige, er at få sat de sidste tre låger fast på rumdelerne og så at få monteret de spots jeg har købt dertil.


Problemer er bare, at jeg er så skide vægelsindet, at jeg ikke kan bestemme mig for hvor låger og spots skal placeres.



Sådan ser der ud nu (dårlig kvali på billederne, fordi dagen gik på hæld, men de kommer med alligevel.)


Den ene side;




Og modsatte side;




Jeg er VIRKELIG altså skide glad for det.


Der er langt mere overskuelighed over alle krea tingene end jeg nogensinde før har haft. Er imponeret over, hvor meget rumdelerne rummer faktisk. Langt mere praktisk end både alm. skabe og hylder.



Den kvikke vil bemærke ca. ti tomme rum.


De er reserverede til det hele højskab jeg stadig har fyldt med kreating, primært scrap-ting og en hel hylde sybøger og symønstre.


Men det må vente, måske endda et helt årstid.
Har nemlig en lille pilfinger, der raserer alle de nederste hylder, så der kan ikke være ting, jeg er alt for øm over.


Håber dog alligevel ikke der går et helt år, før han holder op med det fis...
Man kan vel heller ikke fortænke ham i at syntes det er spændende, det syntes jeg jo også selv.-;)

Rumdelerne er, naturligvis, fra IKEA, det samme er skuffer, låger, kasser osv.
Mit sybord er to skriveborde der er sat sammen, IKEA har lavet skrivebordet specielt til deres rumdelere, så det er lige til at monterer på hylderne, og med to sat sammen til et stort kvadrat, er der dejlig hygge plads.



Jeg er SÅ vild med det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar