onsdag den 8. august 2012

IIIIKEA

Forleden spurgte Lucas med eftertænksomhed mine, om det egentlig hedder at man skal I KEA, eller I IKEA..?

Måtte grine lidt, men spørgsmålet er jo reelt nok.

I dag har jeg været i IKEA sammen med mormor og moster.
Vi kørte efter børnene var blevet afleveret, og var først hjemme igen 15.30.

Nøøøøøøj, en tur, det var fantastisk, hyggeligt og jeg fik købt de sidste ting der manglede ned til krea værelset, og en kommode til Lucas, hvis blufærdighed efterhånden er så udtalt, at han er ved at dø over at skulle hente sit tøj nede i gangen. Så nu får han det ind på sit værelse.

Vi spiste lækker frokost derude, det er blevet super lækkert efter de har bygget om, og billigt er det jo også...

Pyh, jeg er SÅ træt nu... Overvejer om Lucas og jeg skal prøve at samle kommoden senere, når de små sover, Henrik er totalt færdig, hans vækkeur ringede 3.45 i morges, og han kørte på arbejde 4.15, så han er heeeeelt fredet....-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar