onsdag den 22. august 2012

En sær drøm...

Forleden nat vågnede jeg med et sæt.

Jeg drømte, meget livagtigt, at jeg kiggede ned højt oppe fra, og fik et sus i maven, fordi der var så langt ned.


Jeg får det sådan, hvis jeg ser noget i fjernsynet der er filmet i den der særlige vinkel, så man får følelsen af selv at være der, f.eks. Faldskærmsudspring, eller når man følger nogen der arbejder højt oppe i el master, på broer osv.


Nå, men i drømmen fik jeg det her sus, kiggede mig omkring og opdagede at jeg sad i et fly og kiggede gennem et vindue i gulvet (altså, det gav enormt meget mening i drømmen 'ing....-:))


Så var det jeg vågnede, og brugte den næste halve time på at tænke.
Jeg har fløjet en eneste gang i mit liv, jeg var 9-10 år, det var til Bornholm og tog 29 minutter. Jeg husker ferien, men intet fra selve flyveturen.


I morgen formiddag damper vi jo af. Det er så første gang siden at jeg skal flyve.
Den nat jeg vågnede af drømmen fik jeg sådan en sær tanke... Tænk nu hvis jeg er bange for at flyve... Det kan jeg jo for fanden ikke vide, når jeg ikke rigtig har prøvet det...

Inden jeg atter faldt i søvn, enedes jeg med mig selv om, at uanset om set viser jeg at jeg skulle blive bange, så er det fandme bare ærgeligt, for jeg GLÆDER mig så vildt til denne her tur, og har sørme da også tænkt mig at flyve rundt i verden frem i tiden...

Indtil den nat, var det slet ikke kommet til mig, at jeg måske ikke syntes det er top fedt at flyve... Meeeen mon ikke det går...

Lærke var SÅ stille, da hun kom hjem fra børnehave i dag.

38,5 og meget slatten.

Hvor typisk er det lige...


Lykkeligvis er Arne jo ikke på arbejde, så han kommer allerede 7.45 i morgen, og er ved hende. (Det var først meningen de skulle komme i morgen eftermiddag, når børnene skulle hentes).

Øv, bøv... Håber det bare er en hurtig, lille virus.

Det er så tiltrængt med den "ferie" her...
Når savnet nærmer sig, vil jeg kigge lidt på dette billede, taget for to uger siden, hvor Linus havde fået fat i en tube gul maling fra krea værelset, ædt lidt af det, og smurte ræddi meget på sit tøj og resten af malingen..................ja, læg mærke til frisuren, lidt hen ad det pis-gule...





Så vil jeg kigge på billedet, og NYDE freden...-;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar