fredag den 3. august 2012

Garntosset?

I onsdags tilbragte jeg dagen i skønt selskab med mormor og morfar.
Mormor og jeg kørte en tur i Søstrene Grene, der jo i denne uge har fået bomuldsgarn i de nye efterårs/jordfarver.
Nøj, nogle skønne farver, det var helt umuligt at vælge... Alligevel sidder jeg næsten og fortryder at jeg kun købte tre nøgler af hver farve, og at jeg ikke tog nogle flere farver. Men man skal jo stoppe et sted.
Syntes deres bomuldsgarn er i en fremragende kvalitet, bedre end mange andre steder (det er kun bomuld 8/4 de har) det er både en anelse tykkere, blot en anelse, og langt mere blødt end de andre mærker jeg kender.
Prisen, den er også fantastisk, 10,96 kr. pr. nøgle...




Mormor gik helt grassat i butikken, sjovt nok beherskede hun sig med garnet og købte intet af det (hun har tonsvis, har samlet garn et helt liv, og jeg fik, som jeg ofte gør, de skønneste garner med hjem fra gemmerne) til gengæld fandt hun mange andre skønne, sjove og ikke mindst billige ting.
Uundværlige ting.
Naturligvis. -:)
P.S. fortrydelsen var så stor, at jeg drønede derud igen i går, og supplerede...
Både fordi jeg fortrød, at jeg ikke havde taget den karry-gule også, men mest fordi tre af hver jo slet ikke er nok...vel...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar