tirsdag den 28. juni 2011

Om Fars dag...

Nogen husker måske, hvad der hændte på Mors dag?
http://mordanmark.blogspot.com/2011/05/mors-dag.html

Så var der ligesom lidt at leve op til...

Jeg gik i tænkeboks - han skulle i hvertfald have noget af det tøj han gik og manglede og sukkede efter, så afsted kom jeg, og fik købt to par fede knickers, en polo og - noget han har talt om LÆNGE - en super fed sweat-hættetrøje med lynlås.

Men det var en smule tamt alene...
I ugerne op til fars dag kom der plakater op i vores by, Cirkus kom til byen - truttelut - Lucas talte en del om det, så jeg besluttede at bestille biletter til Henrik, Lærke og Lucas - så kunne jeg blive hjemme med de to andre (der var forestilling mandag aften, dagen efter Fars dag).

Jeg havde fortalt det til Lucas, og som far havde gjort det med blomsterbestillingen, så trak jeg store veksler på hans evne til at holde på en hemmelighed, men han klarede det med bravour :-)

Dagen før, var det tid til at lave tegninger og breve.
Lucas tegnede denne her;

Men det var ikke så meget tegningen, det var mere synet på bagsiden der var noget særligt;


Hold da op, det tog ham næsten en time at skrive det - han har selv fundet på det hele, men bad mig om at skrive det på et alm. stykke papir først, mens han dikterede, fordi han var bange for at glemme at få det hele med...

Phew, det var hårdt for far, at få sådan et fint brev...:-)

Bagefter åbnede han pakken med tøjet, som faldt i virkelig, virkelig god jord - og til sidst, et vaskeægte kærestebrev fra konen.

Og sådan, mine damer og herrer - får man en far i knæ...:-)

1 kommentar: