lørdag den 14. maj 2011

Vemod...

Min lille pige bliver stor.

I går fandt jeg alt hendes lækre, hjemmesyede sommertøj frem, hun kan overhovedet ikke passe noget af det, ikke engang sommerhatten...

Men det er jo bare sådan det skal være.
Jeg overvejede at lægge det hele på loftet.
Men til hvad nytte, vi skal jo ikke have flere børn, og jeg tror måske nok at Linus vil se liiiiige sjov nok ud i alt hendes outfit.

Jeg fik strøget det hele, sat ny frisk sløjfe i hatten, og sat det hele på Trendsales, og lagt ekstra billeder ind på det, der før var min butik ( jeg sælger ikke mere, i hvert fald ikke det næste lange stykke tid, men der var så meget tøj, at det ikke kunne være med på TS det hele.)

I al hemmelighed håber jeg næsten det ikke bliver solgt.
Er man skør, hvis man har det sådan? Jeg har bare lagt så meget kærlighed og så meget tid i den garderobe, og hver gang jeg strøg en ting, kunne jeg huske, hvordan hun så ud i den buksedragt, det tullesæt osv.

Det var helt vildt så meget der var (også selvom det kun er én str.), så selvom jeg har sat det til 20 og 40 kroner pr. del, så summede det op alligevel.

Jeg fyldes af en form for vemod.
Fra nu af, så skal tingene afhændes, hver gang de små vokser ud af noget, vi SKAL jo ikke have flere.
Det er mærkeligt, jeg ønsker mig ikke flere og jeg tror aldrig nogensinde jeg bliver skruk igen ( heldigt nok, når nu jeg blev steriliseret...) alligevel er det lidt som om, at en epoke er slut.

Det betyder jo heldigvis også at en ny begynder, nu skal de bare vokse og blive store, helst bare lidt fornuftige, børn og unge.

Jeg sidder ved Ipad'en, tror jeg tænder den anden computer, og ser om jeg kan finde nogle billede af en noget mindre Lærke i sit fine tøj.
Kæft, hun var så kær, det er hun nu stadigvæk, men de der små ben, når hun stavrede afsted...

Her kommer der en stribe af dejligheden;


Nåååehh.............. hvor var hun sød! (Altså, det ER hun jo stadig :-))
Det sidste af pigerne var bare fordi..... Fordi det er et super skønt billede - det må være overe to år gammel...

1 kommentar:

  1. Hvor kan jeg bare godt følge dig - havde ikke set du havde fået en blog, men er nu læser - har jo faktisk din hæklebog, den fandt jeg da jeg fik ryddet op i stofferne - den skal du altså have igen - kik forbi min blog, hvis du ahr lyst

    SvarSlet