søndag den 1. maj 2011

Fy for satan!

Henrik har jo været i nattevagt, og kom hjem ved 7.30-tiden, så han bobler lystigt i skrivende stund.

Lærke er gået i seng igen for lidt siden, hun har så ondt, og medicinen virker ikke optimalt endnu - det er så synd for hende, normalt vil hun gerne putte hos en af os når hun er sløj, men det her må være virkelig slemt, for hun vil helst ligge i sin seng og kigge ind i stuen (hun har dør direkte ind til stuen).
Øv, hvor er det synd.

Min morgen startede med at Linus vågnede kl. 6 - ikke fordi han var frisk, men fordi vi har åben dør om natten for tiden, for at kunne høre Lærke - derfor har mørklægningsgardinet i vores soveværelse jo en ret ligegyldig effekt, når det - fra døren - brager ind med lys og fuglefløjt kl. lort - ØV!

Han var IKKE frisk og gabte på livet løs, og heldigvis faldt han i søvn efter måske 15 minutters øfferi og 15 suttegivninger :-)

Jeg faldt også i søvn, men vågnede kort efter af en underlig lugt og en møven uden lige...
Det var Lærke der var kommet ind for at putte.

Hele soveværelset lugtede af kokasse - normalt ville jeg være stået op, og have skiftet hendes ble omgående.
Men jeg vidste bedre, og slumrede bare videre...

Vi var på forhånd informerede om, at der ville komme en grim, grim lugt fra hendes hals, efterhånden som sårene heler op, og der kommer belægninger dernede.

Men alligevel...

Det startede i fredags, hvor jeg brugte den halve dag på at hive ud i hendes bukser, fordi jeg mindst troede hun havde diarre.
Først om eftermiddagen gik det op for mig, at det var ud af munden hun lugtede. 

Af lort!!

(Det er godt vi kender grunden, ellers ville jeg have mistænkt hende for at æde af skraldebøtterne...)

Nøj, hvor er det slemt - hverken tandbørstning eller noget andet hjælper, og det bliver først godt igen når alting er helt og fint.

Fy for satan siger jeg bare!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar