tirsdag den 3. maj 2011

PMS-monster is in the house!!!

Hoooooold nu op, hvor har det bare været en skod dag.

Både mand og børn har været aldeles uudholdelige, uretfærdige, højtråbende og generelt bare skide irriterende.

Lige meget hvem der har sagt hvad, så syntes jeg bare de har været dåååååmme og tålmodighed har været en by i Rusland.

Note to self:
Aldrig, aldrig ALDRIG tage i Storcenteret med mand og (to) børn, når PMS-monsteret banker på døren, det er dømt til at mislykkedes. (Jeg stopper her, det vil være fuldstændig meningsløst, at forsøge at gengive turens forløb...)

Under aftensmaden sad jeg og skummede, og blev irritereret på dem alle sammen på skift - på et tidspunkt var det Henrik der var irriterende og jeg (der ellers er ret fredelig) sad alvorligt og tænkte, at hvis han åbnede munden igen og der kom lort ud, så greb jeg sgu pastaskålen og kastede den på ham!!!

Hvad sker der lige...

Nu er det jo så sådan, at når alle andre er nogle idioter, så er det nok på tide at overveje om man måske skulle kigge lidt indad i stedet...

Har jeg hørt...

Jeg syntes fandme det er tarveligt og uretfærdigt, at jeg i rundt regnet et døgn om måneden bliver bombarderet med hormoner, der gør mig ude af stand til at styre tanker og gerninger (og strengt taget er det vel også en smule synd for min familie...)

PMS.........Leave me alone!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar