mandag den 7. februar 2011

Lidt mere...

Linus ligger og sover på mig, imens fryder jeg mig over Iphonens lyksaligheder, tænk at jeg endelig fik en, det er alt for fantastisk og den mest svedige telefon jeg har set.

Oh, hvilken salig fryd at netsurfe med baby på maven - og ja - at kunne skrive indlæg her imens. Jeg burde nok introducerer min familie - og mig selv - men med alle de unger bliver det et indlæg så langt, at det må vente til jeg sidder ved computeren. Men meningen med bloggen her er, udover det åbenlyse, at dokumenterer vores liv, at familien, måske mest olderne, kan følge lidt med i vores hverdag - hvilket minder mig om, at jeg lige må få tjekket ud, hvordan fanden jeg får tryllet billeder fra Iphonen her ind på bloggen...

2 kommentarer:

  1. Hej Christina.
    Du skal da lige have et tillykke med din nye blog.
    KH Anja ;o)

    SvarSlet