tirsdag den 8. februar 2011

kvinder og teknik...

Jeg må sande, at jeg ikke er helt så sej til det her teknik, som jeg troede.

Jeg har bare lyst til at råbe LOOOOORT, og stampe barnligt i gulvet, fordi det driller hele tiden...

Jeg skriver temmelig hurtigt, (forsøger at følge tankestrømmen - hehe...) til gengæld er der ofte et par slåfejl hist og her, dem opdager jeg naturligvis først, når indlægget er postet - og jeg kan FANNERNEDEME ikke finde ud af, at redigerer det enkelte indlæg efterfølgende.

Ajmen altså - hvor svært kan det lige være???

Og nu troede jeg lige jeg var SÅ go´ i aftes - fik hentet BlogWriter på APP-store - og kunne sørme finde ud af det - whoop-whoop - fik sendt et indlæg via Iphone og her til bloggen OG vedhæftet skønt billede.

Da jeg så tjekker på bloggen er billedet bare aaaaaalt for stort, og fylder helt ud i teksten i højre side af bloggen.

Hvordan kan det nu lige ske?
Hvorfor fik jeg ikke at vide, at det var for stort - og kan man overhovedet formindske billeder i fotoalbummet på Iphonen - og hvorfor KAN jeg ikke rette i de indlæg. (Og hvorfor forsvandt det alt for store billede ganske af sig selv.....)

???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Suk, livet er fuld af vanskelige spørgsmål...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar