lørdag den 28. juli 2012

Louise

Mit smertensbarn, min elskede datter.
Louise har jo Rett syndrom, jeg vil gerne på et tidspunkt have lavet et særskilt faneblad her på bloggen om Louises historie. Indtil da, kan du læse mere om Rett lige her
Den 29. Maj fyldte Louise 12 år.
12 år!
Utroligt som tiden er gået.
Samme dag tog jeg en stribe billeder af hende, de blev super skønne.
Det kan være lidt vanskeligt at fange hende på billeder, så kigger hun væk, op, ned, så er der røde øjne på de fleste osv.
Men de her, de er så fine, at de må herind og ligge...
Selvom Louise er ganske lille, 117 cm. så kan man sagtens se, at hun er blevet en stor pige/snart teenager.

(Jeg ved ikke hvorfor de virker så slørede her på bloggen, for de er helt klare og fine ellers...?)

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar